Zamówienia realizowane przez www.sklep.atleta.pl są wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz kuriera InPost. Klient ma możliwość wyboru jednego z trzech sposobów dostawy:
Zamówienia złożone do godz. 14 w dni robocze, przy wybraniu zapłaty za pobraniem lub opłacone z góry przez Payu wysyłane są tego samego dnia.
Zamówienia realizowane przez firmę kurierską docierają zazwyczaj na drugi dzień od wysyłki, przy czym może się to przedłużyć do 2-3 dni roboczych, szczególnie w okresie zwiększonego natężenia wysyłek (okresy świąteczne).
W przypadku wysyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej czas dostarczenia przesyłki wynosi od 2 do 3 dni roboczych od dnia nadania (paczki wysyłamy usługą Kurier48). Jeżeli po tym czasie paczka się nie pojawi, warto jest odwiedzić bądź zadzwonić do najbliższego Urzędu Pocztowego w celu upewnienia się, że paczka nie zalega w danym urzędzie.
W razie pytań zapraszamy do kontaktu.
Po złożeniu zamówienia poczekaj na ręczne (mailowe lub telefoniczne) potwierdzenie o dostępności wszystkich zamówionych produktów oraz na dane i numer konta bankowego do wpłaty.
Jeżeli chcesz skorzystać z płatności elektronicznej PayU lub PayByNet upewnij się, że zamówiony towar znajduje się aktualnie na stanie. W tym celu skontaktuj się z obsługą sklepu.
Może się zdarzyć, że jakiś produkt jest w ofercie naszego sklepu, ale w obecnej chwili nie posiadamy go fizycznie w magazynie.